خیابان کارون تهران

خیابان کارون تهران

خیابان کارون تهران

محله کارون شمالی از شمال به خیابان های آزادی و آذربایجان ، از جنوب به خیابان هاشمی ، از غرب به خیابان جیحون و از شرق به خیابان قصرالدشت محدود می شود. در واقع می‌توان گفت محله كارون شمالی بین خیابان‌های آزادی و آذربایجان قرار دارد و در واقع به میدان آزادی خیلی نزدیک است و در واقع می‌توان گفت که جز محلات مرکزی شهر است که البته امکانات بسیار زیادی در این محله متمرکز است و ساکنان محله می‌توانند به راحتی نیازهای خود را در هر لحظه رفع و رجوع کنند. محله كارون شمالی در مرکز شهر واقع شده و به میدان آزادی و خیابان جمهوری بسیار نزدیک است و شما می توانید با ایستگاه های مترویی که در این محله واقع شده در سطح شهر تهران و کرج تردد کنید. شما از این محله می‌توانید در کم ترین فاصله زمانی به میدان انقلاب دسترسی داشته باشید و این خود برای شما در برخی اوقات به خصوص کمبود وقت می تواند امتیاز بزرگی باشد.
محله کارون شمالی تهران در منطقه 10 شهرداری تهران قرار گرفته است. شرایط زندگی در محله كارون شمالی در بهترین شرایط خود است و شما می توانید بعد از خرید واحد آپارتمانی خود ، بهترین شرایط زندگی را تجربه كنید.
شرایط زندگی در این محله می‌تواند با دیدگاه شما متفاوت باشد هر چند توصیه می‌کنیم که شما می‌توانید مثبت اندیش باشید و با رعایت اصول بهداشتی بتوانید کارهای خود را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

خیابان های مهم محله كارون شمالی تهران

هر محله‌ای از جمله محله کارون شمالی خیابان‌های مهمی دارد که بهتر است به آن‌ها اشاره کنیم. در محله‌ی کارون شمالی خیابان‌های مهمی وجود دارد از جمله خیابان آزادی ، خیابان آذربایجان ، میدان آزادی ، خیابان هاشمی ، خیابان جیحون ، خیابان قصرالدشت ، خیابان خوش ، خیابان رودکی ، خیابان کارون و خیابان جمهوری .

آب و هوا محله كارون شمالی تهران

آب و هوا در محله كارون شمالی ممكن است كه چندان خوشایند نباشد. به هر ترتیب شما در این محله با ترافیك بسیار سنگینی مواجه هستید كه در نهایت به سایر محلات تهران نیز نفوذ می كند و می‌توان ادعا كرد كه منبع اصلی ترافیك تهران از این محله شروع می‌شود. شما می‌توانید در روزهایی كه شرایط آب و هوایی مناسب و مساعد نیست ، از منزل خارج نشوید تا برگشت شرایط عادی برای این که بتوانید دوباره به سركار خود برگردید. وجود بوستان‌ها به تصفیه و تلطیف هوای این محله بسیار كمك می‌كند و به همین دلیل شما می‌توانید امیدوار باشید كه علی رغم قرار گرفتن در مركز شهر ، بازهم هوای تصفیه شده ای خواهید داشت كه می‌تواند به جریان زندگی و كار به شما كمك كند. البته شاید بتوان گفت كه زندگی شاید برای سالمندان و كودكان قدری سخت باشد ولی در هر حال می‌توان با تدابیری ، زندگی آسان‌تری را برای این دو گروه سنی در این محله یافت و موجب ادامه زندگی برای آن‌ها شد.

دسترسی

شما با بسیاری از خیابان‌ها می توانید به محله كارون شمالی دسترسی داشته باشید و به همین جهت است كه می‌توان گفت در زمینه دسترسی به این محله اصلا هیچ محدودیتی ندارید. در محله کارون شمالی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و تاکسی وجود دارد که به منظور سهولت ساکنین این محل ساخته شده است. مثل ایستگاه مترو نواب ، ایستگاه مترو کمیل ، ایستگاه مترو بریانک ، ایستگاه مترو رودکی.

امکانات

سرانه كتابخانه ، خدماتی ، آموزشی ، فرهنگی ، رفاهی ، ورزشی در این محله بسیار بالا است و ساكنین این محله به بوستان های متعددی دسترسی دارند و صد البته مراكز تجاری زیادی هم در این محله دیده می شود و به همین علت می توان گفت كه یكی از بهترین محلات تهران است و شما در هر ساعت از كل شبانه روز می توانید نیازهای خود را بدون هیچ مشكل مسافتی رفع و رجوع كنید. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فراوانی در این محله وجود دارد. از جمله این بیمارستان‌ها می‌توان به بیمارستان اقبال ، بیمارستان شهریار ، بیمارستان بابک ، بیمارستان لولاگر اشاره کرد. در محله کارون شمالی بوستان‌های سرسبز و زیبایی وجود دارد که به این محله چهره‌ی زیباتری داده است. مثل بوستان رودکی ، بوستان رضوان ، بوستان اعتماد ، بوستان هفت چنار ، بوستان آیینه ، بوستان طوس ، بوستان زینبیه ،بوستان برادران شهید بیات.

طبیعت گردی

در محله كارون شمالی ، امكانات زندگی متناسب با جمعیت توزیع شده است. امکاناتی زیادی هستند که در محله کارون شمالی برای ساکنین در نظر گرفته شده است ، مثل زورخانه شیرافکن ، مجموعه ورزشی خوش ،مجموعه ورزشی شهدای جیحون ، مقبره الشهدای امام حسن ، مجموعه شهربانو ، استخر جیحون ، استخر سپیدار ، طباخی بره سفید ، خانه موزه شهیدان اقبالی و گرمابه کارون.

برای مشاهده ی آگهی های خرید خانه در سی متری جی ، خرید خانه در خیابان کارون ، خرید خانه در بریانک ، خرید خانه در محله سلسبیل تهران ، خرید خانه در سلسبيل ، خرید خانه در تیموری ، خرید خانه در شادمهر ، خرید خانه در بهبودی ، خرید خانه در خیابان اسکندری ، خرید خانه در خیابان جیحون ، خرید خانه در دامپزشکی ، خرید خانه در مالک اشتر ، خرید خانه در خیابان کمیل ، خرید خانه در بزرگراه یادگار امام ، خرید خانه در صالحی ، خرید خانه در اکبری ، خرید خانه در خیابان هاشمی ، خرید خانه در 45 متری زرند ، خرید خانه در خیابان آذربایجان ، خرید خانه در بزرگراه آیت الله سعیدی ، خرید خانه در خیابان جمهوری ، خرید خانه در خیابان قزوین ، خرید خانه در نواب ، خرید خانه در خیابان ارومیه به بخش آگهی های وب سایت املاک کیش مراجعه فرمایید.