خیابان هاشمی تهران

خیابان هاشمی تهران

خیابان هاشمی تهران

خیابان هاشمی تهران از خیابان‌های قدیمی تهران است که بسیار طویل است که در منطقه 10 قرار دارد. این محله از پرتراکم‌ترین و محبوب‌ترین مناطق تهران است.
در شمال محله این خیابان سلسبیل شمالی ، زنجان جنوبی ، کلهر ، طوس ، بهنود ، دامپزشکی و کارون شمالی قرار دارد. در جنوب این محله شبیری جی ، سلیمانی تیموری ، هفت چنار ، کمیل ، صبحانی و در جنوب شرقی آن بریانک قرار دارد. خیابان‌های جیحون ، کارون جنوبی و همچنین بلوار امام خمینی نیز ازین محله می‌گذرد. در جنوب این محله بزرگراه قزوین قرار گرفته است و سرتاسر سمت شرق محله خیابان هاشمی را بزرگراه نواب صفوی در بر گرفته است و از طرف شرق به خیابان شهیدان همجوار منتهی می‌شود.

قیمت

قیمت ملک در محله خیابان هاشمی تهران بالا است. حتی خانه‌های 30 متری نیز وجود دارد تا ملک‌های متراژ بالا. قیمت بعضی از ملک‌ها نیز توافقی است.

دسترسی

رفت و آمد در این محله بسیار راحت است چون ایستگاه‌های مترو و اتوبوس زیادی وجود دارد که دسترسی به تمام نقاط این محله را برای ساکنین خیابان هاشمی راحت کرده است.

امکانات

محله خیابان هاشمی تهران دارای امکانات فراوانی است از جمله مراکز خرید و بیمارستان‌هایی مثل بیمارستان آزادی و همچنین مراکز درمانی بسیاری نیز در این محله وجود دارد.

طبیعت گردی

پارک‌های فراوانی در این محله وجود دارد که به داشتن آب و هوای بهتر کمک می‌کند. مثل بوستان زنبق ، بوستان ناظمی ، بوستان هفت چنار و بوستان شهدا در این محله وجود دارد.

برای مشاهده ی آگهی های قیمت خانه در سی متری جی ، قیمت خانه در شهرک فردوس ، قیمت خانه در تیموری ، قیمت خانه در شادمهر ، قیمت خانه در بهبودی ، قیمت خانه در خیابان جیحون ، قیمت خانه در دامپزشکی ، قیمت خانه در مالک اشتر ، قیمت خانه در خیابان کمیل ، قیمت خانه در بزرگراه فتح ، قیمت خانه در بزرگراه یادگار امام ، قیمت خانه در صالحی ، قیمت خانه در اکبری ، خیابان هاشمی ، قیمت خانه در 45 متری زرند ، قیمت خانه در بزرگراه آیت الله سعیدی ، قیمت خانه در خیابان قزوین ، قیمت خانه در فرودگاه مهرآباد به بخش آگهی های وب سایت املاک کیش مراجعه فرمایید.